Wszystkie kategorie

Usługi

Upliftec strictly provides products for the OEM/ODM Market with the most innovative products with the best quality at competitive prices.

Usługi niestandardowe ODM/OEM

Upliftec to wiodący dostawca usług stacjonarnych B2B. Budujemy Twoją markę, a nie naszą!

Tylko dla B2B

Upliftec to wiodący dostawca usług B2B na stojąco. Nie znajdziesz naszych produktów sprzedawanych bezpośrednio na Amazon ani nigdzie indziej. Nie jesteśmy twoją konkurencją, pomagamy klientom tworzyć i budować ich markę i rynek.

Tylko dla B2B
Rynek OEM ODM
Rynek OEM ODM

Upliftec ściśle dostarcza produkty na rynek OEM / ODM z najbardziej innowacyjnymi produktami o najlepszej jakości w konkurencyjnej cenie, usługi dostosowane do indywidualnych potrzeb mają projekt opakowania, niestandardowe logo, niestandardowy kolor, niestandardowe specyfikacje i tak dalej.

Serwis pogwarancyjny

Jesteśmy dumni z najwyższego poziomu usług, jesteśmy dumni z doskonałego poziomu usług, w tym z naszej wysokiej jakości obsługi posprzedażnej. Jeśli produkt ma jakieś problemy, MUSIMY je rozwiązać od razu, każdy problem pomoże nam poprawić w przyszłości.

  • Jaki jest okres gwarancji na Twój produkt?

    10 lat gwarancji na stelaż biurka i 5 lat gwarancji na części elektryczne (silnik podnoszenia, sterownik i pilot).

  • Jak szybko pomóc mi rozwiązać problemy z awariami produktów?

    Proszę wziąć wyraźne wideo i zdjęcia wadliwych produktów i wysłać je do [email chroniony], lub dzwoniąc pod nasz bezpłatny numer telefonu + 86 13382165719. Nasz zespół otrzyma informację zwrotną z odpowiednim rozwiązaniem w ciągu 12 godzin.

  • Jak mogę rozwiązać problem z moim produktem?

    Wyślemy bezpłatne części zamienne lub wymienimy wadliwy produkt za Ciebie. (Nie sztuczne uszkodzenia).

  • Czy można wykonać usługę konserwacji, jeśli produkt jest sztucznie uszkodzony?

    Nadal będziesz mieć usługę konserwacyjną, jeśli zostanie uszkodzona w wyniku nieprawidłowego użytkowania. (ale może będziesz musiał zapłacić trochę kosztów w zależności od sytuacji).

  • Czy jest serwis po wygaśnięciu gwarancji?

    Będziesz cieszyć się dożywotnią obsługą serwisową. (możesz być zmuszony zapłacić trochę kosztów w zależności od rzeczywistej sytuacji).

FAQ

Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej pomóc Ci rozwiązać problem z naszymi produktami

Przeczytaj więcej
  • Jak przesyłasz mi próbkę?

    Zazwyczaj wysyłamy przez DHL, UPS, FedEx lub TNT, dotarcie na miejsce zajmuje około 5-7 dni.

  • Jak uzyskać ceny produktów?

    Prosimy o kontakt mailowy na [email chroniony], lub telefonicznie pod numerem +86 13382165719. Zostaniesz przydzielony jeden z naszych profesjonalnych menedżerów ds. handlu zagranicznego.

  • Jak długi jest czas dostawy próbki i zamówienia zbiorczego?

    Generalnie jest to 5-10 dni dla próbki, 30-40 dni dla kontenera 20ft/40ft. Musi być do negocjacji, jeśli chcesz OEM lub ODM.

  • Czy dostarczacie próbki? czy to jest darmowe czy dodatkowe?

    Tak, możemy zaoferować próbki do oceny. Musisz zapłacić opłatę za próbkę i opłatę za wysyłkę. Ale obiecujemy potrącić opłatę za próbkę, jeśli później zawrzemy umowę o masowej produkcji.

  • Czy masz limit MOQ dla zamówień?

    Niskie MOQ, dostępne są małe zamówienia.

Pliki do pobrania

Udostępniamy plik PDF do obejrzenia katalogu i musisz podać adres e-mail.

  • Elektryczne biurko stojące Katalog.pdf

    Elektryczne biurko stojące Katalog.pdf

    Rozmiar: 9.35MB Pobierz
  • Katalog pneumatycznych biurek stojących.pdf

    Katalog pneumatycznych biurek stojących.pdf

    Rozmiar: 1.53MB Pobierz
  • Katalog życia bez barier.pdf

    Katalog życia bez barier.pdf

    Rozmiar: 2.54MB Pobierz
  • UP1A Dual Motor 3 Stages Series.pdf

    UP1A Dual Motor 3 Stages Series.pdf

    Rozmiar: 2.85MB Pobierz
  • UP1B Dual Motor 2 Stages Series.pdf

    UP1B Dual Motor 2 Stages Series.pdf

    Rozmiar: 6.97MB Pobierz
  • Seria pojedynczych silników UL1.pdf

    Seria pojedynczych silników UL1.pdf

    Rozmiar: 1.45MB Pobierz